Prima postare

Salut prieteni, e prima mea postare pe primul meu BLOG si as dori sa gasiti informatii interesante si utile aici! Cred ca va intrebati de la ce provine denumirea BLOG-ul meu "MyExpy"? E clar ce inseamna My... Expy vine de la cuvantul experience. Deci ma refer aici la propria mea expierenta. Ma adresez utilizatorilor care nu cunosc limba engleza si celorlalti care sunt incepatori in de-ale internetului: am observat ca multi "internauti" stau prost cu aceasta limba considerata internationala. Ma starui ca acest BLOG sa fie pe intelesul vorbitorilor de limba romana si cand mai introduc termeni in alte limbi cum am procedat mai sus (cu My si expierence) sa atasez un link de acel cuvant care va deschide un alt site care il va explica. Nu incerc sa iau aici in deradere pe nimeni!

Va urez Bafta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu